
Alle biblioteker er lukkede frem til den 6. april
Nedenfor har vi samlet svar på nogle af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet. Du kan også skrive til os på biblioteket-sag@frederiksberg.dk.
English version of our FAQ on the closing of the libraries.
Spørgsmål og svar
Kan jeg aflevere mine materialer?
Ja, vi har åbnet for aflevering i vores udendørs automat ud imod Solberg Plads på siden af Hovedbiblioteket. Automaten er åben for afleveringer mandag til fredag kl. 8.00-17.30.
Lånetiden er overskredet - får jeg så en bøde?
Jeg har modtaget en saldoopgørelse i min e-Boks. Skal jeg virkelig erstatte et materiale, når jeg ikke kan aflevere det?
Er det fortsat være muligt at bruge bibliotekets digitale tilbud?
Ja, alle vores online tilbud som fx eReolen, Filmstriben og eReolen Global kan forsat benyttes - ligesom du fortsat kan benytte digitale services som Book en bibliotekar online og Borgerservice via Skype.
Kan jeg reservere bøger til afhentning, når biblioteket åbner igen?
Nej, det er ikke muligt at reservere bøger, mens vi holder lukket - bestil i stedet en bogpose, som du selv kan hente på hovedbiblioteket. Du kan også gemme dine titler på din huskeliste, så du er klar til at reservere, når vi igen åbner.
Jeg nåede ikke at hente min reservering, inden biblioteket lukkede - hvornår kan jeg hente den?
Hvis du har en eller flere reserveringer, som blev klar til dig, før biblioteket lukkede 9. december, men du ikke nåede at hente, kan du hente dem, når vi genåbner - vi lader dem stå 5 dage ekstra fra vi åbner. Hvis du ikke længere er interesseret i dine reserveringer, kan du slette dem på www.fkb.dk.
Kan jeg ringe og skrive til biblioteket?
Ja, du kan ringe til os på 3821 1800 hverdage fra klokken 10 - 16. Du er også velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular eller på mail til biblioteket@frederiksberg.dk
Hvornår regner I med at åbne igen?
Bibliotekernes genåbning er nu foreløbigt udskudt til tirsdag den 6. april.
Læs alle spørgsmål og svar relateret til lukningen.