Medborgerhuset

Medborgerhuset på Biblioteket Danasvej udlejer mødelokaler til foreninger med hjemsted på Frederiksberg.

Booking af Medborgerhusets lokaler sker pt. ved at sende os en mail eller via formularen nederst på denne side. Nyt bookingsystem er i gang med at blive implementeret.

Foreninger, der har lejet lokaler fra august 2015 - oktober 2016 vil få tilsendt aktiveringslink til nyt bookingsystem. Modtager du som forening ikke en mail fra vores nye system Aktivfrederiksberg, så kontakt os venligst.

Læs mere om lokalerne i de to pdf'er her på siden. Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte os via formularen nederst her på siden.

 

Lokaler

Medborgerhuset råder over tre lokaler til udlejning. Udlejning kan ske i hele, halve og kvarte timer. Priser er pr. time:

Foto LokaleStørrelseTimepris til1. jan. 2017Timepris efter 1. jan. 2017
MedborgersalenMax. 90 personer212 kr.216 kr.
Sal1Max. 40. personer152 kr.155 kr.
 TumlesalenMax. 60 personer152 kr.155 kr.

 

Assistance fra biblioteksbetjent

Ønskes assistance fra en biblioteksbetjent kan dette ske mod betaling. Pris 519,- kr. pr. påbegyndt time. Efter 1/1-2017 er prisen 529,- kr. Der skal minimum betales for tre timer.
Hvis du ønsker assistance, bedes du kontakte os senest 14 dage inden arrangementet afholdes via kontaktformularen nederst på siden, .

Lokalerne kan lejes alle ugens dage

Medborgerhusets lokaler udlejes alle ugens dage mellem kl. 8.00 og 23.00 i åbningssæsonen. 

Medborgerhuset er lukket i juli måned samt på helligdage, grundlovsdag, påskelørdag og mellem jul og nytår.  

Booking af lokaler i indeværende sæson sker efter først-til-mølle-princippet og i overensstemmelse med kommunens lokaleudlånsregler. Reglen om fortrinsret gennem flere sæsoner gælder ikke for Medborgerhusets lokaler.

Adgang

Der er kun adgang til lokalerne i det tidsrum, som lokalerne er booket. Husk derfor at booke lokalerne, så der er tid til opstilling og oprydning.

Det påhviler lejer selv at betjene Medborgerhusets nøglesystem. Nøglebrik skal afhentes på Hovedbiblioteket på Falkoner Plads 3 i bibliotekets åbningstid, fra torsdag i ugen op til hvor arrangementet afholdes.

Betjeningsvejledning til nøglesystemet udleveres sammen med nøglebrikken. Mistes nøglebrikken erstattes den med 100 kr.

Udlejning i næste sæson

Bookingforespørgsler på Medborgerhusets lokaler i næste sæson, dvs. 1. august 2017 til 31. juli 2018, kan ske fra 10. februar 2017 til 15. marts 2017 via e-mail til medborgerhuset-danasvej@frederiksberg.dk. Blanket til sæsonbooking findes under bilag på denne side (sendes også som e-mail). Du får svar pr. e-mail inden 1. maj 2017. De bookingforespørgsler, som indkommer i perioden mellem den 15. marts og 1. maj får svar pr. e-mail efter 1. maj.

Kontaktformular

Hvis du har spørgsmål til leje af lokaler i Medborgerhuset eller skal fejlmelde udstyr, kan du sende en e-mail til medborgerhuset-danasvej @frederiksberg.dk eller bruge kontaktformularen nedenfor. 

NB! Hvis du ønsker assistance fra en biblioteksbetjent, skal du ligeledes kontakte os senest 14 dage førend arrangementet afholdes.