Bibliotekssalen

Bibliotekssalen udlejes til foreninger med hjemsted på Frederiksberg

Sådan booker du:

Booking af Bibliotekssalen sker på Frederiksberg bookingportal.

Har du booket vores lokaler indenfor de sidste 2 år bør kontaktpersonen i foreningen have modtaget loginoplysninger via mail. Er dette ikke sket, så kontakt os venligst pr. mail på bibliotekssalen@frederiksberg.dk

Læs mere om Bibliotekssalen under fanerne på denne side. .Hvis du har spørgsmål vedr. leje af Bibliotekssalen, kan du kontakte os via kontaktformularen nederst her på siden.

Pris, kapacitet mm.

Udlejning af Bibliotekssalen kan ske i hele, halve og kvarte timer.

Pris for leje af salen pr. time:

  • Indtil 31. december 2018:  521,00 kr.
  • Efter 1. januar 2019:             531,00 kr.

Kapacitet:

  • Max 140 personer

Husk at du også har mulighed for at leje mindre lokaler i Medborgerhuset på Danasvej.

Assistance fra biblioteksbetjent

Ønskes assistance fra en biblioteksbetjent kan dette ske mod betaling. Pris 536,- kr. pr. påbegyndt time. Efter 1/1-2019 er prisen 546,- kr. Der skal minimum betales for tre timer.
Hvis du ønsker assistance, skal du booke det senest 14 dage inden arrangementet afholdes.

Du booker det under betjenthjælp på Frederiksberg bookingportal under Hovedbiblioteket. 

Bibliotekssalen kan lejes til enkeltarrangementer

Bibliotekssalen udlejes alle dage i ulige uger mellem kl. 10.00 og 23.00 via Frederiksberg Kommunes bookingsystem. 

Booking af lokaler i indeværende sæson sker efter først-til-mølle-princippet og i overensstemmelse med kommunens lokaleudlånsregler.

Adgang

Der er kun adgang til lokalet i det tidsrum, som lokalet er booket. Husk derfor at booke lokalet, så der er tid til opstilling og oprydning.

Det påhviler lejer selv at betjene nøglesystemet. Nøgler skal afhentes på Hovedbiblioteket på Falkoner Plads 3 i bibliotekets åbningstid på dagen. Afholdes arrangementet i weekenden, kan den afhentes fra fredag.

Betjeningsvejledning til nøglesystemet udleveres sammen med nøglerne. Tabt eller bortkommen nøgle erstattes efter gældende takst, der omfatter omstilling af 2 låse samt nye nøgler.

Udlejning i næste sæson

Bookingforespørgsler på Medborgerhusets lokaler i næste sæson, dvs. 1. august 2019 til 31. juli 2020, kan ske fra 8. februar 2019 til 15. marts 2019.

Der vil den 8. februar blive udsendt login til ny bookingportal, hvis du er eksisterende bruger af Bibliotekssalen.

Har du ikke modtaget et login, så bedes du kontakte os på bibliotekssalen@frederiksberg.dk
Nye brugere skal gå ind via Frederiksberg bookingportal og oprette sig for at komme i gang.

Du får svar pr. e-mail inden 1. maj 2019 på dine ønsker til sæsonbooking. De bookingforespørgsler, som indkommer i perioden mellem den 15. marts og 1. maj får svar pr. e-mail efter 1. maj.

Alle bookingforespørgelser til næste sæson skal foregå via den ny bookingportal. Datoen kan flytte sig, så følg med herinde.

Kontaktformular

Hvis du har spørgsmål om leje af Bibliotekssalen, kan du enten sende en mail til bibliotekssalen@frederiksberg.dk eller udfylde kontaktformularen nedenfor. Her kan du også fejlmelde udstyr.
Vi bestræber os på, at besvare henvendelser indenfor 3 hverdage.

Bilag